28/02/2022
Gezocht: huurders uit Almere Haven die willen meedenken over energie! Helaas is de energierekening de afgelopen tijd hoger geworden. De gemeente Almere onderzoekt wat er gedaan kan worden om het energieverbruik en de energiekosten te verlagen.
Daarom organiseren 5 trainees in opdracht van de gemeente Almere op woensdagmiddag 2 maart een co-creatie sessie op het Stadhuis. Dit is van 14.30 - 16.30 uur. We zijn nog op zoek naar huurders uit Almere Haven die mee willen denken hierover. In ruil voor uw deelname ontvangt u een leuke cadeaubon. Wilt u meedenken? Mail dan naar Annemette: [email protected].