13/05/2026
Gisterenavond is voor Samen voor Asten Janine geïnstalleerd als wethouder. Omdat haar plaats in de raad daardoor vrijkwam is Frank geïnstalleerd als raadslid. Daarna was het de b***t aan Angelique en Anouk om geïnstalleerd te worden als burgercommissielid. Hiermee gaat de nieuwe bestuursperiode echt van start! Samen voor Asten maakt deel uit van de coalitie en zal dat weer doen met de passie en betrokkenheid die u van ons gewend bent: duidelijk en dichtbij!