09/12/2024
Na vele mooie jaren als Wijkagent gewerkt te hebben in Venlo-Oost, is het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik ga per januari 2025 het basisteam Venlo/Beesel verlaten en ga tijdelijk naar het basisteam Weert. Met veel plezier kijk ik terug op mijn tijd in Venlo-Oost. Samen hebben we intense, spannende en ook prachtige momenten beleefd.
Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen in mij en de fijne samenwerking.
Ik heb Venlo in mijn 💙 gesloten.
Ik wens jullie allen fijne feestdagen 🎄en heel voor moois voor de toekomst.
Groeten Pauline Weijmans
Wijkagent Venlo-Oost 👮🏻
Jeannette Janssen en Ron Bakker (tijdelijk) zijn jullie wijkagenten !