Admin Dudz Buhisan

Admin Dudz Buhisan A public servant. Advocate of Human Rights and Equality

03/09/2026

Hello, Magsaysay! Question, aduna bay mga incident sa inyong balay o kaila nga directly affected sa Haze karon? Like nitukar kalit ang hubak etc? Comment please. We need to know. Thanks

Atong mga batan-on karon ba. Naa jud koy nabantayan labina naa nay social media. ⭕️ “Ka laay ba” - Ingon ani ghapon ko s...
02/09/2026

Atong mga batan-on karon ba. Naa jud koy nabantayan labina naa nay social media.
⭕️ “Ka laay ba” - Ingon ani ghapon ko sauna. Pero sa tinuod lang, dili man dapat exciting ang kinabuhi kada adlaw. Dili gyud. Mao gyud na siya. Usahay malinawon. Pero mga bata karon, dili kapuyo. Mao ng mugawas gyud, maglaag gyud, mangita gyud ug tagay ug uban pa. Sa sige pangita ug excitement nanga padulong nas di mao nga bisyo. CHILL. Sige ka laag unsa diay plano? Plano nimo mag laag hangtud sa maka undang, maburusan o mapadulong sa bisyo? UNSAY PLANO? Ug unsay ga buhaton nimo para mahitabo ang plano?
⭕️ Problema sa kwarta - mahimong dako ang problema sa kwarta kung daghan kag gusto buhaton. It’s not the same sa tanan kay naa man gyuy mga bata ga lisud. Pero mas lisud ang kinabuhi kung daghan bisyo. Sige reklamo sa facebook dayon ug maka kwarta gamay tuas tagay. Unsa man gyud? Wala ta kasabot sa atong problema? Kwarta baya. Unya nganong tua man sige laag2 gasto2? So kinsa nag himo sa problema? Kita ra ghapon. Dawbe nganong mag yawyaw man? Dili siguro mo mag agree sa ako pero ang pinaka sayon nga problema sa kalibutan kay KWARTA. Ngano? Ug makakita kag kwarta, mahuman drecho ang problema. Kabalo ka unsay lisud na problema? Problema sa relasyon, problema sa pamilya, uyab, parente etc. Kabalo ka unsa pay lain? Problema sa sakit. Kung ma sakit ka, maayo untag ma tubag sa kwarta. Pero nay mga sakit nga dili kaya paliton. So mamalandong siguro ta noh? Nag problema na gani tas kwarta, gadugang pa gyud tas atong problema.
⭕️ Social Media Validation - Mao ni ang modern day papansin, sa halos tanan butang. We go to social media para makakuha ug validation, dapat maka feel ko nga gwapa/gwapo ko, dapat ma pansin ko ni crush, dapat dghan tawo mag like sa akong posts, dapat daghan views, ug usahay “dapat maluoy sila sa akong kahimtang”. You will never get that online, trust me. Find real people. Talk to real people. Those who like and comment are usually there being nosy about your business. The more you post, the more miserable you become, ug dili ma solbad kanang imong problema. Most often than not, social media will never be the answer to your problems.
⭕️ Dili kapuyo hangtud dili makauyab - Lahi man gyud ang gugma labina kung bata pa ka. We all think na dapat naa gyuy someone para sa ato. Someone nga higugmaon ta, dawaton ta, suportahan ta. Pero usahay mao pd ni mahimong dugang sa problema. Tanaw nimo madungan nimo ang problema sa kwarta ug relasyon? 1 month man gani ka di kakaon kung bulagan ka. For now, ask your self, is it really necessary? Mas makahuman kaha kog skwela kung mag uyab2 ko? Or mas ma distract ko kay naa koy dugang tawo problemahon. Samot siguro ko dili katuon kung ga hilak2 kos kwarto during midterms. Dba? Unya nana kung kaya na nimo mabuhi imong kaugalingon siguro.
✅ Here’s my unsolicited advice. LIFE IS A PROBLEM-SOLVING GAME. You are presented with a problem, you do not have time to cry or what, you just solve that problem. And this is true in many ocassions. For example, thesis, need ka ug 500 para maka bayad sa thesis defense? What do you do? Of course mangita ug 500? Next question is where and how? Makakita kaha kog 500 if mag tutor ko ug bata? Or magbantay ug tindahan? Or mag working? Or mamaligya ug unsa man? Manglampas ba kaha? Once makita nimo unsay pwd nimo buhaton base sa imong kakayahan, you will get that money. Pero lagi it’s not always that simple. Pero trust me, the formula works more often than not.
So Tlthat’s life. Life is not about whinning. Life is about FACING PROBLEMS HEAD ON, ANALYZING THAT PROBLEM, AND IDENTIFYING POSSIBLE SOLUTIONS.
Wala na gtudlo sa school. Pero sa 37yrs nako aning development work, mao nay simplified framework na mahatag nako sa bisan unsa na problema nga imong ma tabuan.
So pag mata nimo ugma. Huna hunaa sa makapila kung unsa gyud imong gsto mahitabo sa imong kinabuhi. Ug sakto ba imong mga gabuhaton arun mahitabo imong mga plano. Wake up with a plan.

01/09/2026

Uso kaayo ang kabit-kabit sa Magsaysay karon noh? Mga kaila ra, mama/papa sa imong kaila, mga tawo nga adunay katungdanan, mga naa sa serbisyo, mga kauban sa trabaho. Ang pinaka kataw-anan, murag normal day lang sa ila. Ang uban confident pa mag uban2. MGA WALAY ULAW. Luod-luod lang. 😆
‼️Ila naman ng kinabuhi sir. Dili nana nato angay storyahan.
✅ Kinsay ingon? Ikaw? Nga utro pd nangabit? Aw. Lahi ang manghilabot, lahi pud ang manginlabot. Sa giingon pa, “The worst people are those who do nothing in the face of abuse/oppression”. Kabit-kabit? ABUSE na. Abuse sa asawa ug mga anak. Di ga hatag sustento? VAWC na! Economic abuse! Singhag-singhagan ka? VAWC na! Psychological abuse or emotional abuse na!
Unya kung kinsay nangabit mao pay isog. 🤭 Wa gabai. I VAWC gani na, dba, luhod2 lage nas imong atubangan. Kabalo ko ana. Aysus. Lami kayo tindakan dayon ang nawong labinag garbuso kaayo. Char.
❓Ngano kaha ni?
✅ Ang tubag kultura. Naa sa atong kultura hangtud karon ang “aysus lalaki baya na”. Or “basin pud di kag kaligo asawa munang ga ilisdan ka, humot baya kau pirme ang kabit”. So ako ra diay sala tanan? Ako nay gi ilad, ako pa gyud sala.
Yati ra. Haha Luhod2 sauna pag panguyab karon bisag gamay nga respeto wala. Kaluod. 😆
Syempre laras ni tanan. Walay pili pati babae nga nangabit utro pud ka.
Mahibuwong lang gyud ko. Uso kaayo. Mas uso pas trending sa tiktok. Pa dungog2 raman ning ako. Arun mag sakit ang buot sa mga gapangabit.
Gaka imagine na nako ilang dagway ga basa ani. Trying to convince themselves nga ok ra. Nga dili pwede i judge. Nga wala pako naka experience mag minyo 😆😆😆 ilara inyong silingan bcn mutuo pa. 😆
Simple ra kaayo na. D naka ganahan? Bulagi! Syempre suporta ghapon ka. Nag ipon2 man ka. Nag kasal2 man ka. Wa man ka gsugo. So apil gyud nas responsibilidad labina naay anak.
Pero mao lage, ganahan man gyud ug thrill. Jogging2 kadlawon, snack2 na Butuan, checkin2 sa Gingoog. Mga way ulaw! Haha Yuck! Maypa iro ninyo kay kabalo mu respeto. 😆
So kung nakay kaila nga biktima? Ayaw lung-i hangtud di mag file ug VAWC o reklamo. Ipaluhod ng tawhana na. Tabangi maka gawas. Makagawas pero dapat makabalos. Aw. Char lang.

01/09/2026

𝙋𝙐𝘽𝙇𝙄𝘾 𝘼𝘿𝙑𝙄𝙎𝙊𝙍𝙔 | 𝘽𝘼𝙒𝘼𝙇 𝘼𝙉𝙂 𝙋𝘼𝙂𝘿𝘼𝙊𝘽

Ginadili ang pagsunog, o pagdaob ug bisan unsang klase sa basura, dahon, ug sagbot. Karon nga init kayo ang panahon, ang bisan gamay nga kalayo dali ra kayo mokuyanap ug mahimong dakong sunog. Ayaw itugot nga ang inyong pagpasagad maoy hinungdan sa disgrasya. Atong ampingan ang atong kaugalingon ug atong komunidad.

Sa oras sa sunog, dili panahon sa pag-live o pag reels. Tawag una, aron dali ma respondehan.

MAGSAYSAY FIRE STATION
0995 388 9668


30/08/2026

New Award SCAM: Na awardan ang LGU/Barangay bisag wa jud sukad nag conduct ug assessment. Ipa adto dayon sa mga sikat nga hotel mag bayad ug 10,000 registration fee walay accom ug food. Ganahan pd ang opisyal kay maka laag.

20/08/2026

The biggest problem in local government is the lack of imagination to innovate. We usually stop at compliance.

So far mao pani naka register sa amo na sports team. Agpas na. Click the link. Thanks✅ Sikat Badminton Smashers✅ Sikat M...
20/08/2026

So far mao pani naka register sa amo na sports team. Agpas na. Click the link. Thanks

✅ Sikat Badminton Smashers
✅ Sikat Magsaysay Eggstream Runners
✅ AZKIB
✅ Magsaysay Chess Club

REGISTER HERE:

19/08/2026

Kamong nanag-iya ug pusil, mas dako inyong responsibilidad nga di maka abot sa kamot sa bata ang maong armas.

Hello tanan. Katong mga orgs na nag message sa ako sa ilang details, diri nalang mo pag register please.  Salamat :)
19/08/2026

Hello tanan. Katong mga orgs na nag message sa ako sa ilang details, diri nalang mo pag register please. Salamat :)

17/08/2026

Mga Baja drivers. Kanunay ang munisipyo ga lantaw sa mga pahutak manukot ug plite nga dili gasunod sa taripa. Ga adjust ang atong taripa base sa presyo sa gasulina. Walay rason mag abusar ta. Dili na ta maghulat ipatawag sa munisipyo.

Address

Magsaysay
9015

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Admin Dudz Buhisan posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Admin Dudz Buhisan:

Shortcuts

Share