05/06/2026
Spikningsceremoni 2026🎓🇸🇪
Avgångseleverna har fått spika upp sina gymnasiearbeten i mediateket. För första gången deltog även teknikprogrammet, utöver Samhällsvetenskapsprogrammet, Ekonomiprogrammet och Försäljnings- och serviceprogrammet vars elever också spikade upp sina arbeten för första gången. Förhoppningen är att fler program både universitetsförberedande program och yrkesprogram ska få fira goda prestationer i liknade former framöver. Elevernas arbeten kommer att fungera som inspiration för nästa årgångs prestationer.
Jättebra jobbat alla studenter! Och lycka till med allt spännande som väntar!
Tack till skolköket som bjöd på festligt tilltugg och alkoholfri bubbel. Stort tack även till bygglärare Linus Hammargren som byggt spikningsväggen till Bastionen mediatek.