26/08/2024
Ben öğretmenim,
1981 yılında başladığım öğretmenlik hayatımı Sivas, Denizli, Bingöl, Giresun ve Kocaeli’nde 26 Ağustos 2024 tarihi itibari ile 43 yıl 8 ay 19 gün hizmetimi yaparak emekliye ayrıldım. Bu süre içerisinde çalıştığım eğitim camiası çalışanlarıyla en iyi şekilde vatanımıza milletime hayırlı görevler yaparak mutlu bir şekilde ayrılmanın sevincini yaşıyorum. Çok zor şartlar altında çalışmamıza rağmen tezek yakarak uzak mesafeden su taşıyarak bazen günlerce yumurta ve bisküvi yiyerek fotokopiler olmadığı karbon kâğıtlarının kullanıldığı bilgisayarın olmadığı daktilo‘nun olduğu siyah önlüklerin giyildiği saatlerce yol yürüdüğümüz doğa şartlarıyla mücadele ettiğimiz yıllardan çalışarak geldik ama hiç sitem etmedik yine de mutluyduk. Allah’ıma şükürler olsun vatanımız için, milletimiz için, bayrağımız 🇹🇷için, Atatürk ilke ve inkilaplarına bağlı olarak Çocuklarımız için toplum yararına görevimizi en iyi şekilde yaptık. Çok mücadele ettik güzel birliktelikler sağladık çok güzel insanları tanıdım çok güzel arkadaşlarım oldu çok gün güzel günler geçirdik birlikte ağladık birlikte gezdik birlikte güldük mutluluğumuzu üzüntülerimizi paylaştık. Hepinizden Allah razı olsun. İyi ki varsınız. Ömrümün yarısından fazlasını yaşadığım eğitim camiasına çalıştığım idarecilerime müdürlerime ve öğretmen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. son nefesime kadar yine öğrencilerimle öğretmenlerimle eğitim emekçileri ile beraber olmak için çalışacağım. Çalıştığım süreç içerisinde rahmeti Rahmana kavuşan tüm meslektaşlarıma Allah’tan rahmet diliyorum. Eğitim için çalışan tüm arkadaşlarıma Allah’tan uzun ömürler sağlıklı sıhhatli mutlu günler diliyorum.Evet eskilerin ve büyüklerimizin soyledigine göre ben bugün “TEKAÜT”(TDK) yani emekli oldum.26/08/2024 Adnan Deniz