01/06/2026
Så gør vi det da bare lige IGEN!
Nemlig at præsentere endnu et af vores nye medlemmer i værnet.
Mikkel Furtner har godt nok været med siden februar måned, vi har bare været lidt længe om at få det delt med jer.
Mikkel er bosat her i Egernsund, er uddannet landmand, 19 år gammel og gjort af det rette stof! Som en brandmand er han ikke bange for at prøve noget, og springer ud i det hele uden tøven!
Senere på året skal Mikkel ind til beredskabsstyrelsen på Bornholm hvor han bliver uddannet brandmand, tager rederuddannelsen og overfladereder.
Giv lige Mikkel et klap på skulderen næste gang du møder ham rundt i byen.
Alle os kammerater i værnet er glade for dit hobbyvalg, og ønsker dig velkommen.