18/06/2026
🚨 Gik alarmen i Gråsten i dag? 🚨
Vores frivillige brandfolk blev her til formiddag kaldt ud til en ABA (automatisk brandalarm) på en af vores lokale virksomheder.
Heldigvis var der tale om en falsk alarm. Vi kom derfor ikke i reel indsats og kunne hurtigt returnere til stationen.
Men vi mangler dig! 👨🚒👩🚒
Selvom denne tur var hurtigt overstået, har vi brug for stærke hænder til de rigtige indsatser. Tænker du på at gøre en forskel for dit lokalsamfund? Vil du have et stærkt kammeratskab og en solid uddannelse?
Vi søger altid nye brandfolk til vores brandværn.
Interesseret?
Kom forbi stationen til en snak, eller send os en besked her på siden.
(billedet er fra arkivet)