11/04/2026
Endnu engang var vi repræsenteret på dette års 'OS I UNIFORM' på Kalundborg Havn 🇩🇰
Hvor var det skønt at se en masse nysgerrige børn, voksne og barnlige sjæle i vores Camp Mjølner!
Der blev prøvet udstyr, holdt geværer, klappet tjenestehunde, kigget på droner, smagt feltrationer og ikke mindst blev der lagt en masse make up - både i form af skudhuller, sår og ansigtsløring 🪖🩹
Vores mål for dagen var at vise hvad vi kan hos Infanterihjemmeværnskompagni Vestsjælland og hvordan vi opererer som samlet kompagni - og det må vi sige i tog godt imod🤩
En vellykket dag - tak for alle jeres besøg 🤩