11/06/2026
Mountainbike på lije
Elever fra 7,8 og 9 årgang har været med på MTB- holdet.
Hver elev skulle finde en cykel, der passede dem bedst, og så skulle cyklerne indstilles, så den passede til den enkelte elev.
Det har været et forløb på små 2 måneder, hvor vi starter med teknisk træning og leg på det grønne område på skolen.
Derefter har vi cyklet på sporet ude i sparkasseskoven, vi har også cyklet ved bakkerne ved Løgumgårde “Alpe d'Huez” hvor drengene blev lidt presset på højdemeterne.
Vi sluttede af med at rengøre og smøres cyklerne så de er klar til en nyt hold.
Det har været et super godt forløb hvor alle har været motiveret og taget forløbet seriøst. Stor ros til alle deltager.
De bedste hilsner
mountainbike-instruktør Henrik Schmidt