31/03/2026
🐥Påskefrokost i varmestuen i fredags 🐣
Traditionen tro holdt vi påskefrokost for vores brugere - i år var maden gratis, da en flink anonym mand havde valgt at give en donation og dermed betalt for mad til vores brugere fredag og mandag.
💜 Dette er vi yderst taknemmelige for 💜
Derudover har vi via nogle tildelte puljemidler fået mulighed for at holde åbent påskelørdag.🤩
Nå ja, og så holder vi banko med gode præmier onsdag - vi går gode dage i møde! ☀️
God påske til alle 🐣