16/07/2026
Thanks, Tirze!
Saona, mahadlok gyud ko. Ako pa gani ang pirmi magbadlong sa akong family ug friends nga ayaw gyud kay basin delikado ning slimming injections.
Pero after months of research, pagpangayo ug advice sa mga doctors ug sa akong mga celebrity friends nga nakasuway na, nakadesisyon ko nga mo-start.
Sa tanan nga gusto mahimong mas fresh, mas gwapa, o mag-maintain sa ilang glow, highly recommended gyud nako ang Skin Global Empire Cebu. Sila ra gyud ang akong gisaligan ever since. Legit kaayo, grabe ka-affordable, ug guided by medical doctors.
Ang pinakanindot pa gyud? Maayo kaayo sila Doc nga tao.Approachable kaayo ug dili gyud ka
mauwaw mo-open niya unsa gyud imong gusto ma-achieve. The best part? Barato kaayo! Ma Ang treatment na 15k per session sa uban clinics, sa ilaha 10k a month na.
Para nako, dili lang gyud ni about sa physical transformation. Mas dako gyud ang nabag-o sa akong confidence. Thank you, Skin Global Empire❤️