12/05/2026
De traditionsrige rundboldkampe blev spillet i dag og de ydmyge lærere fra 9. årgang har samlet op på kampene herunder 🏏
Endnu engang stod dagen i dag på den årlige rundboldkamp mellem 9. klasses eleverne og lærerne på skolen.
Første kamp stod 9V for, og det blev en tæt kamp, men eleverne måtte se sig slået af de stærke lærere 4:1.
Efterfølgende tog 9X kampen op, og det blev en af de mere hyggelige kampe, hvor stemningen var god og lærerne i hopla. Det endte med en sejr på 9:0 til lærerne.
Dagen overraskelse stod 9Y for, da de på sensationel vis slog lærerne 2:0. Skolen var i chok, og lærerne måtte simpelthen bare klappe af den imponerende indsats!
Som afslutning ville 9Z prøve at genskabe magien fra forrige kamp, men lærerne hev sig selv op på ny, og hev en 5:0 sejr med hjem til lærerværelset.
Vi takker for en fantastisk kamp mod jer alle, og glæder os til at fejre jer på bedste vis i morgen, hvor I har jeres sidste skoledag! 🥳
Et kæmpe tak fra alle os lærere ❤️